Pluggdag

Hej! 

Även denna dag är en plugg dag. Känns som att jag inte kommer någon vart. Men förhoppningsvis så har jag väl lärt mig något. 

Idag har jag även haft träningssällskap på förmiddagen vilket alltid är roligt, kettlebell träning ihop med Bodil var det idag. Skönt att ha träningen gjord innan kvällens funktionella cirkelträning. Annars brukar jag alltid få träna själv efter. Vilken tur! 

Då kan jag även få ett break från pluggandet och tänka på något annat för en stund, och sen hårdköra en sväng till på kvällen. Perfekt! 

Galet trött idag med, vilket jag inte alls förstår men det är bara bita ihop och köra på. 

Ha en trevlig eftermiddag och kväll, kramar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback