Ledig dag, men ändå inte så ledig

Godmorgon! 

Har precis fått en ledig dag idag då jag fått återbud nu på morgonen pågrund av magsjuka, vilken är en mycket godtagbar ursäkt tycker jag. 
Jag vill absolut inte bli smittad! 

Men ligger 1 1/2 föreläsning efter och dessutom inte ens öppnat kursboken än så måste ta tag under idag. Ska dessutom sköta lite ekonomiska bitar på företaget. Så får nog dagen att gå iallafall, dessutom ska jag träna och sedan hålla träning med Almo dam och herr ikväll. 

Hehe de kommer få känna att de lever. Det är dags att växla upp. 

Ha en bra dag så hörs vi! 



Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Om du räknar det där som ledigt vad är då en jobbig dag... :-)

Svar: Hehe, det finns jobbigare dagar :) där kunde jag iallafall fixa allt hemma :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-02-05 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback