Frukostmöte

Godmorgon, eller förmiddag kanske. 

För mig är det morgon minst till 11 iallafall. Idag hade jag och min käre kollega Patrick (Naprapatrick) bokat in ett frukostmöte för att planera lite hur vi ska utvecklas i vårt samarbete och såvidare. 

För er som inte känner till det så jobbar jag alltså som tränare i Östhammar i Tornvillansträningsstudio ihop med Patrick som har ett gym i samband med sin naprapatmottagning.  

Vi har många nya idéer på lager och hoppas att många av dem kommer i bruk snarast möjligt. Detta kommer bli ett otroligt spännande, intressant och lärorikt år för min del och jag är otroligt glad över att ha en mycket kunnig, kreativ och rolig samarbetspartner att arbeta ihop med. 

Här är frukosten med min hemgjorda supermüsli. 

Ha en bra fredag gott folk! 


Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Fick Patrik smaka din müsli :-)

Svar: Självklart fick han göra det och han sa att den var väldigt god. Vet inte om det var en överdrift. Men jag tycker den är mumsig iallafall :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-02-28 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback