Fredagsångest

Hej alla glada fredagsfirare! 

De flesta där ute ÄLSKAR fredagar, två dagars ledighet, massa mys i soffan och bara slappa. Men inte jag inte, jag gillar inte alls Fredagar sådär mycket. 

Jag vet att jag har en jobbdag kvar och detta gör ju mig BITTER. Nejdå, eller lite. Man blir ju avundsjuk och vill ju oxå vara hemma och bara mysa runt i pyjamasen alldeles för länge, men jag får trösta mig med att jag är uppe med tuppen och när jag kommer hem från jobbet har jag halva dagen och hela kvällen kvar, hur bra är inte det! 

Idag har jag gjort lite nytta och skrivit träningsprogram och fakturor, väntar nu på en kund som jag ska köra ett pass med sedan blir det att själv träna. Vi i Duderö IF har ju alltid fredagsmys/fys, alltid sjukt jobbiga träningar på fredagar men då är man värd vilan i helgen. 

Sjukt goda proteinbars jag gjorde härom dagen. Utseende är inte allt, okej! 

Trevlig helg folket! 

Kommentarer
Postat av: KaroLina

En massa godsaker utan recept!!!
Recept önskas på proteinbars och vaniljbollar mm 😊

Svar: Åh absolut recept kommer! 😊
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-02-21 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback