Måndagsfilosofi

Hej! 

Tänkte bara dela med mig av mina och Patricks underbara tankar. Alltid bra att ha en whiteboard i studion, här är det mycket tankar och funderingar som ritas upp. Idag var det min periodisering av kettlebell träningen inför SM den 4 oktober. Inte mycket man förstår men det var väldigt självklart just då. 


För övrigt har det varit en bra dag än så länge. Jobbat haft planeringsmöte med Patrick för att försöka få igång en hemsida så småningom och införskaffa lite profilkläder. Precis färdigtränad och nu duscha och en sista PT timme innan det blir raka vägen till Gimo sporthall för gruppträning. Full fart idag, roligt! 

Duderöfysverkstads gruppträningar för höstterminen är följande:
Måndagar: Kettlebell styrka kl.18.00-19.00
Onsdagar: Funktionell cirkelfys kl.18.00-19.00
Fredagar: Kettlebell uthållighet kl.17.30-18.30

Jag är instruktör för samtliga. 


Ha en fortsatt bra dag alla lovers där ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback