Torsdagsfix

Hejsan alla glada!
 
Vart en ledig dag idag vilket innebar dags för laborationsrapport skrivande. Var en labb på rörelseapparaten där lite olika rörelser skulle utföras och sedan skulle man palpera lite muskelfästen och skelett. Väldigt rolig faktiskt. Behövde ha en testperson till två tester så Dennis har precis fått ställa upp på dessa och nu är den inlämnad och klar skönt! Har dessutom varit ute och cyklat idag, blev min såkallade lundarna som jag tycker är mycke skön att cykla, då det inte bara är platt och rakt hela tiden utan den är en lite mindre väg som är kurvig och lite höjdskillnader. Ja så mycket höjdskillnader det kan bli i platta uppland.
 
Kändes inte alls bra idag, fortfarande snorig sen 1 vecka tillbaka och detta satte igång min snorproduktion ÄNNU mera, fick spotta och bondsnyta mig var och varannan minut. Dessutom har min korta höftböjare och vänster säte sagt upp sig när det gäller cykling så det känns som man har blivit stucken av knivar på båda sidorna i höften och en kniv i rumpan. Men det innebär mycket stretch och foamrolling för min del, vilket jag VERKLIGEN behöver tydligen.
 
Ska ju snart cykla med Evis aka Cykelfröken på skandisloppet och då kan man inte ge vika! Stretch och cykling så det skriker om det de närmaste veckorna, ordinerar jag till mig själv. Kan absolut inte klaga på vädret idag, var helt underbart, nästintill vindstilla och skinande sol, helt underbart att cykla i.



 
 
Trevlig kväll, kramar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback