Hur allting började

God morgon/ förmiddag alla pigga och krya! 

Idag tänkte jag berätta lite om hur jag faktiskt bestämde mig vad jag ska göra med mitt liv. 

Från början var jag väldigt intresserad av bakning, vilket jag fortfarande är men inte i lika stor utsträckning. Jag var helt inne på att utbilda mig till konditor och jobba med det. Men jag valde till slut att gå i skolan lite närmare och därför läsa Sam ekonomi vilket jag haft till stor nytta av nu! 

När jag började gymnasiet hade jag inte några större planer och visste inte riktigt vad jag ville göra. Men under tidens gång så fann jag kärleken till kettlebells och blev mer och mer idrotts intresserad. När vi skulle ut på praktik så fixade min idrottslärare/ tränare så att jag fick vara med en personlig tränare på Balance i Solna i 2 veckor.  Och det var efter de här veckorna jag var helt säker på att det var det här jag ville göra med mitt liv. 

Jag vill hjälpa andra till ett bättre välbefinnande och verkligen få människor att älska träning på samma sätt som jag. Det var även tack vare Stefan som var min handledare på praktiken som jag hamna på STAC och det är jag evigt tacksam för. 

Så som jag har utvecklats som person över ett år nu har jag aldrig gjort tidigare. Om man kollar tillbaka ett år så hade jag nu precis gått STAC Grundtränare och anmält mig till STAC Elittränare, sedan i september startade jag mitt egna företag, var gruppträningsinstruktör, startade ett samarbete med Naprapatrick i januari och började jobba i tornvillansträningsstudio. Så nu ett år senare är jag snart STAC Elittränare och har stora framtidsplaner.  

Om jag inte hade haft mina föräldrar, syster och sambo hade jag aldrig klarat av den resan jag gjort. För det är ni som motiverar och ger mig mod till nya äventyr. Ni är guld värda! 

Ha en bra måndag trots regnrusk. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback