Gröna Lund

Hej! 

Idag har jag haft en helt underbar dag, har vart på Gröna Lund med en av mina bästa vänner som även är min allra första vän. Vi har åkt massor av karuseller och avslutade Stockholms vistelsen med glass buffé på Jensens så gott! Ibland får man fuska och äta skit, jag kör efter en princip som kallas 90/10 vilket innebär att man ska sköta kosten till 90% och totalt skita i den 10%, man får inte glömma bort att leva med! 

Hade det iallafall otroligt roligt och detta påminner mig återigen om hur vi har klarat av att vara vänner i 20års tid, vi bara klickar med varandra för båda är envisa, har starka viljor och står för det vi tycker. Men samtidigt mycket ödmjuka, omtänksamma och förstående. Vi kan bråka hur mycket som helst men ändå vara vänner och det spelar ingen roll hur längesen det var vi sågs sist så vet vi att om det är något så är det bara att höra av sig så finns man där. Sånna här underbar vänner borde alla ha! 

Här är hon, en av världens underbaraste vänner. Puss på dig! 

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, kramar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback